Ponio

Logotyp a dizajn obalov pre prírodnú, ručne vyrábanú kozmetiku. Klient: Ponio

Veselá Paradajka

Logotyp a dizajn obalov pre veselé paradajky zo Žitného ostrova. Klient: GreenCoop

Pierre Baguette: sendvič Pastrami

Dizajn obalov pre sendvič Pastrami. Klient: Fekollini

Skoupil: Reserva

Logotyp a dizajn etikiet pre radu vín Reserva. Klient: Skoupil

Skoupil: Terroir

Logotyp a dizajn etikiet pre radu vín Terroir. Klient: Skoupil

Skoupil: Keramika

Logotyp a dizajn etikiet pre radu vín Keramika. Klient: Skoupil

JÚLIUS SATINSKÝ: LISTY OĽGE

Dizajn obálky a typografická úprava. Klient: Slovart

KOŘÍNEK POZDRAVY Z NÁRODNÉHO PARKU

Logotyp a dizajn etikiet pre vinárstvo a vinohradníctvo Kořínek. Klient: Vinařství Kořínek

DÁVID KIČIN: ZATRATENÍ

Dizajn obálky a typografická úprava. Klient: Dixit

APPLE CHIPS KOSHTILAKOV

Dizajn obalov pre sušené jablkové lupienky. Klient: NaturaFit

PHIRATIONAL CI

Identita pre spoločnosť phirational (web development a marketingová konzultácia).

CHATEAU RÚBAŇ CI

Identita a dizajn tlačovín pre vinárstvo a vinohradníctvo Chateau Rúbaň.

KOŘÍNEK APRI

Logotyp a dizajn etikiet pre vinárstvo a vinohradníctvo Kořínek. Klient: Vinařství Kořínek

CHATEAU RÚBAŇ

Logotyp a dizajn etikiet pre vinárstvo a vinohradníctvo Chateau Rúbaň. Klient: Vienna DC

MALÝ GAZDA

Logotyp a dizajn obalov pre farmárske jogurty. Klient: Minimliekareň Malý gazda

SPICY TEA

Logotyp a dizajn obalov prémiových korenistých čajov. Klient: Baliarne obchodu Poprad

PETER MAY: SKÁLA

Dizajn obálky a typografická úprava. Klient: Host

RUDOLF LEŠKA CI

Identita a dizajn tlačovín pre advokátsku kanceláriu so zameraním na autorské právo 

JUPÍK OVOCNÝ

Logotyp a dizajn obalov pre sériu detských nápojov. Klient: Kofola

MOTOROVÉ OLEJE DYNAMAX

Dizajn bandasiek a etikiet pre motorové oleje a technické kvapaliny. Klient Eurovat
MOTOROVÉ OLEJE DYNAMAX
Dizajn bandasiek a etikiet pre motorové oleje a technické kvapaliny.








Pergamen navrhol nové obaly pre Dynamax, značku firmy Eurovat, výrobcu a distribútora motorových olejov. Hlavným cieľom nového vizuálneho štýlu bolo repozicionovanie celej produktovej rady - motorových olejov a technických kvapalín.

Základom pri návrhu flaše bola ergonómia a jednoduchosť pri používaní. Široké lievikovité hrdlo, precízne umiestnený otvor voči objemu tekutiny a masívne rúčky umožňujú bezpečné nalievanie oleja bez rozliatia. Organický tvar bez hrán dovoľuje použiť menšie množstvo plastu vo výrobe.

Dve samostatné skupiny etikiet a rozdielne farby bandasiek pomáhajú pri identifikácií produktu v celej šírke produktovej rady - motorových olejov, chladiacich a brzdových kvapalín, a pod.




JÚLIUS SATINSKÝ: EXPEDÍCIE 1973-1982

Dizajn obálky a typografická úprava. Klient: Slovart


 

Tatratea fľaša

Dizajn fľaše a logotyp pre populárny silný alkoholický nápoj Tatratea. Klient: Karloff

Terra Parna

Logotyp a dizajn etikiet pre vinárstvo a vinohradníctvo Terra Parna. Klient: Zenagro