Pod značkou Pivnica Čebovce sa v 80. rokoch minulého storočia vyrábali najkvalitnejšie vína v bývalom Československu. V tých časoch boli všetky podniky vlastnené štátom a vyrábali priemerné až podpriemerné lacné vína. Nadšeným vinárom a vinohradníkom z Čeboviec sa napriek pomerom podarilo udržať vysokú kvalitu. Po zmenách v roku 1989 a neskôr po rozpade Československa začal postupný zánik značky a výroba zanikla.
Nová generácia vinárov sa v roku 2021 rozhodla obnoviť túto výnimočnú značku a pokračovať vo výrobe kvalitných vín z ekologického hospodárstva.
Našou úlohou bolo navrhnúť logo a etikety pre znovuobnovené vinárstvo. Dizajn nadväzuje na rôzne historické etikety, ktoré spájala výrazná diagonála s názvom odrody. Novú diagonálu sme vytvorili roztrhnutím etikety na dve časti a odkazuje tak na prerušenú históriu vinárstva. V hornej časti je nové logo vinárstva s monogramom Č, ktorý v sebe nesie jasný odkaz na pivničnú klenbu. Textúra na embosovanom monograme je razená dvomy metalickými fóliami. Rovnako su vytvorené aj medenozlaté fragmenty popri diagonále. V dolnej časti je ročník a odroda.
Klient:
Pivnica Čebovce
Design:
Juraj Demovič
Fotografie:
Ema Lančaričová